polityka prywatności / privacy policy

imagosilesia.pl Privacy Policyimago_foundation_logo_projekt_na_ciemne_tlo_samo_i_50x50

Drogi użytkowniku

Fundacja Imago Silesia szanuje prawo użytkowników do prywatności. Dba, ze szczególną troską, o ochronę ich danych osobowych oraz stosuje odpowiednie rozwiązania technologiczne zapobiegające ingerencji w prywatność użytkowników osób trzecich. Chcielibyśmy, by każdy internauta korzystający z naszych usług i odwiedzający nasze strony czuł się w pełni bezpiecznie, stąd wprowadzone, w niektórych serwisach, systemy rejestracji i logowania. Użytkownik, po zarejestrowaniu się, uzyskuje dostęp do wielu użyteczności portalu ngorobiatolepiej.pl oraz dodatkowych funkcjonalności: komentarzy, opinii itp. Rejestracja nie jest obowiązkowa.

Jeśli wyraziłeś już zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, to dziękujemy za zaufanie.
 
Jeśli nie wyraziłeś jeszcze zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz zrobić to na tej stronie.
 
 
Zgodę możesz wycofać w każdej chwili, poprzez przesłanie informacji o tym fakcie pocztą e-mail na adres: biuro@imagosilesia.pl

Rejestracja, dane osobowe

W formularzu rejestracyjnym należy podać dane osobiste, takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, wiek, płeć a także login i hasło, niezbędne do korzystania z niektórych usług i narzędzi rozwoju ngo Fundacji Imago Silesia. W formularzu należy też zaznaczyć, czy jest się zainteresowanym otrzymywaniem informacji np. o nowych usługach, serwisach i konkursach organizowanych przez Fundację Imago Silesia), a także, zgodnie z aktualnie obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych, wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją misji i celów statutowych Fundacji Imago Silesia. Poza formularzem rejestracyjnym, dane osobowe użytkowników mogą być zbierane przy okazji świadczenia innych usług lub organizowania konkursów na stronach portalu ngorobiatolepiej.pl.

Należy pamiętać, że wyrażenie zgody przez użytkownika na przetwarzanie przez Fundację Imago Silesia danych osobowych dla celów marketingowych jest całkowicie dobrowolne. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do wglądu i poprawiania podanych przez siebie danych.

Przetwarzamy dane użytkownika, za jego zgodą, m. in. w celu wysyłania materiałów promocyjno-informacyjnych, edukacyjnych, oferowania produktów, badania rynku i opinii publicznej. Dane te pomagają nam w określeniu upodobań użytkowników, a tym samym w doskonaleniu kierowanej do nich oferty szkoleń i warsztatów oraz innych form edukacji. Korzystamy ponadto z tych informacji dla sprawniejszego organizowania promocji i konkursów. Wiedząc do kogo mają one być skierowane, łatwiej definiujemy ich ostateczną formułę i kształt.

Fundacja Imago Silesia informuje, że jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach stron znajdujących się pod niniejszymi adresami;

 

http://www.imagosilesia.pl

http://www.ngorobiatolepiej.pl

http://www.komitywa.org.pl

 

chyba że dane są przetwarzane w ramach serwisów utrzymywanych na rzecz innych podmiotów, w takim wypadku Fundacja Imago Silesia świadczy jedynie usługi na rzecz administratorów w zakresie przetwarzania danych.

Cookies i inne podobne technologie

Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie, Smart TV) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Fundacja Imago Silesia z siedzibą w Katowicach.

Zamieszczać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i korzystać z nich mogą także podmioty współpracujące z Fundacją Imago Silesia, m.in. partnerzy świadczący usługi analityczne, reklamodawcy, twórcy aplikacji, sieciowe agencje reklamowe.

Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisów i aplikacji dostarczanych przez Fundację Imago Silesia. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

Strona internetowa wydawcy (tu: należąca do Fundacji Imago Silesia) może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia. Co ważne, przeglądarka zezwala stronie internetowej na dostęp jedynie do plików cookies umieszczonych przez tę stronę, a nie do plików umieszczonych przez inne strony internetowe.

Dlaczego z tego korzystamy?

Korzystamy z plików cookies i innych podobnych technologii w celach:

  • świadczenia usług;
  • dostosowywania zawartości serwisów i aplikacji do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie internetowej danego serwisu i aplikacji ponownie wpisywać loginu i hasła;
  • prezentacji reklam i informacji związanych z działaniami trzeciego sektora, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika czy jego miejsce zamieszkania (indywidualizowanie przekazu informacyjnego) i z gwarancją wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej informacji;
  • realizacji ankiet – w szczególności by uniknąć wielokrotnej prezentacji tej samej ankiety temu samemu Odbiorcy oraz by prezentować ankiety w sposób uwzględniający zainteresowania odbiorców.

Rodzaje plików cookies, które wykorzystujemy

Z uwagi na czas życia cookies i innych podobnych technologii, stosujemy dwa zasadnicze rodzaje tych plików:

  • sesyjne – pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies i inne podobne technologie, stosujemy ich następujące rodzaje:

  • niezbędne do działania usługi i aplikacji– umożliwiające korzystanie z naszych usług, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania;
  • pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania
  • wydajnościowe – umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych i aplikacji;
  • funkcjonalne – umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej i aplikacji itp.;
  • reklamowe – umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;
  • statystyczne – służące do zliczana statystyk dotyczących stron internetowych i aplikacji.

Inne technologie

Korzystamy w naszej codziennej pracy z oprogramowania rozpowszechnianego na licencji GNU/GPL jak i oprogramowania licencyjnego dostarczanego przez naszych Zaufanych Partnerów technologicznych organizacjom pozarządowym w ramach programu technologiee.org.pl; m. in. takich jak: Microsoft, Adobe, Todoist, Huawei, Leica, HP, Dell, Lenovo, Brother, Lexmark

Zarządzanie ustawieniami przeglądarki

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików cookies i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może jednak w każdym czasie dokonać zmiany tych ustawień. Niedokonanie zmian oznacza, że w/w informacje mogą być zamieszczane i przechowywane w jego urządzeniu końcowym, a tym samym że będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

Z poziomu przeglądarki internetowej, z której Użytkownik korzysta możliwe jest np. samodzielne zarządzanie plikami cookies. W najpopularniejszych przeglądarkach istnieje m.in. możliwość:

  • zaakceptowania obsługi cookies, co pozwala Użytkownikowi na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe;
  • zarządzania plikami cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez Użytkownika witryn;
  • określania ustawień dla różnych typów plików cookie, na przykład akceptowania plików stałych jako sesyjnych itp.;
  • blokowania lub usuwania cookies.

Gdzie szukać pomocy?

Kompleksowe informacje dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Szczegóły dla osób korzystających z poszczególnych przeglądarek internetowych, m.in.:

Internet Explorer
Mozilla Firefox
Chrome
Opera

Informujemy, że ograniczenia bądź wyłączenia stosowania plików cookies i innych podobnych technologii mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w naszych serwisach.

Informacje dodatkowe

Dodatkowe informacje na temat plików cookies i innych technologii można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.plyouronlinechoices.com lub w sekcji Pomoc w menu przeglądarki internetowej.

Niepożądane treści

W serwisach i usługach dostarczanych przez Fundację Imago Silesia i jej Zaufanych Partnerów nie ma miejsca na treści, które są sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym, nawołują do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej. Nie ma tu pornografii, materiałów nagannych moralnie, treści uważanych powszechnie za nieetyczne czy obelżywe.

Poczta

Do użytkowników przesyłamy informacje o nowych usługach, serwisach i konkursach organizowanych przez Fundację Imago Silesia oraz te, o które wyraźnie proszą internauci.

 

Ostatnio edytowane: 2018-05-14

__________________________________________________________

 

Dear User

This privacy policy has been compiled to better serve those who are concerned with how their ‚Personally identifiable information’ (PII) is being used online. PII, as used in US privacy law and information security, is information that can be used on its own or with other information to identify, contact, or locate a single person, or to identify an individual in context. Please read our privacy policy carefully to get a clear understanding of how we collect, use, protect or otherwise handle your Personally Identifiable Information in accordance with our website.
What personal information do we collect from the people that visit our blog, website or app?
When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your name, email address, mailing address, phone number or other details to help you with your experience.
When do we collect information?
We collect information from you when you place an order, subscribe to a newsletter, respond to a survey, fill out a form or enter information on our site.
How do we use your information?
We may use the information we collect from you when you register, make a purchase, sign up for our newsletter, respond to a survey or marketing communication, surf the website, or use certain other site features in the following ways:
To personalize user’s experience and to allow us to deliver the type of content and product offerings in which you are most interested.
To improve our website in order to better serve you.
To allow us to better service you in responding to your customer service requests.
To administer a contest, promotion, survey or other site feature.
To quickly process your transactions.
To send periodic emails regarding your order or other products and services.
How do we protect visitor information?
Our website is scanned on a regular basis for security holes and known vulnerabilities in order to make your visit to our site as safe as possible.
We use regular Malware Scanning.
Your personal information is contained behind secured networks and is only accessible by a limited number of persons who have special access rights to such systems, and are required to keep the information confidential. In addition, all sensitive/credit information you supply is encrypted via Secure Socket Layer (SSL) technology.
We implement a variety of security measures when a user places an order enters, submits, or accesses their information to maintain the safety of your personal information.
For your convenience we may store your credit card information longer than 60 days in order to expedite future orders, and to automate the billing process.
Do we use ‚cookies’?
Yes. Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computer’s hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the site’s or service provider’s systems to recognize your browser and capture and remember certain information. For instance, we use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart. They are also used to help us understand your preferences based on previous or current site activity, which enables us to provide you with improved services. We also use cookies to help us compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future.
We use cookies to:
Help remember and process the items in the shopping cart.
Understand and save user’s preferences for future visits.
Compile aggregate data about site traffic and site interactions in order to offer better site experiences and tools in the future. We may also use trusted third party services that track this information on our behalf.
You can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies. You do this through your browser (like Internet Explorer) settings. Each browser is a little different, so look at your browser’s Help menu to learn the correct way to modify your cookies.
If you disable cookies off, some features will be disabled It won’t affect the users experience that make your site experience more efficient and some of our services will not function properly.
However, you can still place orders .
Third Party Disclosure
We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information unless we provide you with advance notice. This does not include website hosting partners and other parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others’ rights, property, or safety.However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.
Third party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third party products or services on our website. These third party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.
Google
Google’s advertising requirements can be summed up by Google’s Advertising Principles. They are put in place to provide a positive experience for users. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en
We use Google AdSense Advertising on our websites.
Google, as a third party vendor, uses cookies to serve ads on our site. Google’s use of the DART cookie enables it to serve ads to our users based on their visit to our site and other sites on the Internet. Users may opt out of the use of the DART cookie by visiting the Google ad and content network privacy policy.
We have implemented the following:
Google Display Network Impression Reporting
Demographics and Interests Reporting
DoubleClick Platform Integration
We along with third-party vendors, such as Google use first-party cookies (such as the Google Analytics cookies) and third-party cookies (such as the DoubleClick cookie) or other third-party identifiers together to compile data regarding user interactions with ad impressions, and other ad service functions as they relate to our website.
Opting out:
Users can set preferences for how Google advertises to you using the Google Ad Settings page. Alternatively, you can opt out by visiting the Network Advertising initiative opt out page or permanently using the Google Analytics Opt Out Browser add on.
California Online Privacy Protection Act
CalOPPA is the first state law in the nation to require commercial websites and online services to post a privacy policy. The law’s reach stretches well beyond California to require a person or company in the United States (and conceivably the world) that operates websites collecting personally identifiable information from California consumers to post a conspicuous privacy policy on its website stating exactly the information being collected and those individuals with whom it is being shared, and to comply with this policy. – See more at: http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
According to CalOPPA we agree to the following:
Users can visit our site anonymously
Once this privacy policy is created, we will add a link to it on our home page, or as a minimum on the first significant page after entering our website.
Our Privacy Policy link includes the word ‚Privacy’, and can be easily be found on the page specified above.
Users will be notified of any privacy policy changes:
On our Privacy Policy Page
Users are able to change their personal information:
By emailing us
By logging in to their account
How does our site handle do not track signals?
We honor do not track signals and do not track, plant cookies, or use advertising when a Do Not Track (DNT) browser mechanism is in place.
Does our site allow third party behavioral tracking?
It’s also important to note that we allow third party behavioral tracking
COPPA (Children Online Privacy Protection Act)
When it comes to the collection of personal information from children under 13, the Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA) puts parents in control. The Federal Trade Commission, the nation’s consumer protection agency, enforces the COPPA Rule, which spells out what operators of websites and online services must do to protect children’s privacy and safety online.
We do not specifically market to children under 13.
Fair Information Practices
The Fair Information Practices Principles form the backbone of privacy law in the United States and the concepts they include have played a significant role in the development of data protection laws around the globe. Understanding the Fair Information Practice Principles and how they should be implemented is critical to comply with the various privacy laws that protect personal information.
In order to be in line with Fair Information Practices we will take the following responsive action, should a data breach occur:
We will notify the users via email
Within 7 business days
We will notify the users via in site notification
Within 7 business days
We also agree to the individual redress principle, which requires that individuals have a right to pursue legally enforceable rights against data collectors and processors who fail to adhere to the law. This principle requires not only that individuals have enforceable rights against data users, but also that individuals have recourse to courts or a government agency to investigate and/or prosecute non-compliance by data processors.
CAN SPAM Act
The CAN-SPAM Act is a law that sets the rules for commercial email, establishes requirements for commercial messages, gives recipients the right to have emails stopped from being sent to them, and spells out tough penalties for violations.
We collect your email address in order to:
Send information, respond to inquiries, and/or other requests or questions.
Process orders and to send information and updates pertaining to orders
We may also send you additional information related to your product and/or service.
Market to our mailing list or continue to send emails to our clients after the original transaction has occurred
To be accordance with CANSPAM we agree to the following:
NOT use false, or misleading subjects or email addresses
Identify the message as an advertisement in some reasonable way
Include the physical address of our business or site headquarters
Monitor third party email marketing services for compliance, if one is used.
Honor opt-out/unsubscribe requests quickly
Allow users to unsubscribe by using the link at the bottom of each email
If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, you can
Email us at: biuro@imagosilesia.pl and we will promptly remove you from ALL correspondence.
Contacting Us
If there are any questions regarding this privacy policy you may contact us using the information below.
Fundacja Imago Silesia, 40-032 Katowice ul. Pocztowa 16,
biuro@imagosilesia.pl, +48 797 660 024
Last Edited on 2018-05-14

projekty fundacji

g3086_500_na_str_imagosilesiaapk_logo_200x120      
Top