Zarządzanie kryzysem w organizacji

imagosilesia.pl Szkoleniaimago_foundation_logo_projekt_na_ciemne_tlo_samo_i_50x50

Zarządzanie kryzysem w organizacji to szkolenie dedykowane dla kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach oraz instytucjach a także dla osób odpowiedzialnych za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną – rzeczników prasowych i specjalistów z dziedziny PR.

Czym jest kryzys, który znajduje się w temacie szkolenia? To sytuacja, w której instytucja lub firma, na której czele Państwo stoją staje się tematem prasowych i medialnych spekulacji na temat konkretnych elementów swojej działalności. Taki kryzys staje się w bardzo szybkim czasie okazją do uzewnętrznienia normalnej przecież potrzeby zaistnienia w mediach, zarówno dla Państwa pracowników jak i osób zupełnie niezwiązanych z działalnością. Najczęstszym błędem w sytuacji kryzysowej jest milczenie bądź zdawkowe odpowiedzi na zarzuty wysuwane przez krytyków. Podczas gdy faktyczne zarządzanie kryzysem to zbiór wielu działań i metod gwarantujących to, że stanowisko firmy lub instytucji będzie realną alternatywą dla zdezorientowanej opinii publicznej i stanie się podstawą do zmiany poglądu na temat zarzutów. Szkolenie przygotowane przez Fundację Imago Silesia jest odpowiedzią na tego typu problemy i daje konkretne rozwiązania, które w łatwy sposób można zastosować w konkretnej sytuacji kryzysowej. Co z kolei ogromnie zwiększa szansę na zachowanie spójnego przekazu oraz marki i dobrego imienia instytucji lub firmy.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE:

Szkolenie jest dedykowane dla kadry zarządzającej w przedsiębiorstwach oraz instytucjach a także dla osób odpowiedzialnych za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną – rzeczników prasowych i specjalistów z dziedziny PR. 

PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY ZDOBĘDĄ KONKRETNE UMIEJĘTNOŚCI:

– Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z przebiegiem kilku kryzysów dotykających zarówno wielkich światowych potentatów korporacyjnych jak również instytucji i firm polskich.
– Szkoleniowcy przedstawią na przykładach sposób stworzenia planu zarządzania kryzysem, który w znaczący sposób wpływa na przejęcie kontroli nad biegiem zdarzeń także w sferze medialnej kryzysu
– Uczestnicy poznają metody budowania przekazu oraz metody uszczelniania źródeł informacji w zgodzie z obowiązującym prawem
– Część praktyczna szkolenia będzie poświęcona reakcji na przykładową sytuację kryzysową dotykającą firmy lub instytucji. W ramach, ćwiczenia w zespołach, uczestnicy przygotują plan zarządzania kryzysem oraz dokumenty niezbędne do tworzenia spójnego i komplementarnego przekazu medialnego odzwierciedlającego misję i cele firmy lub instytucji

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:

1 DZIEŃ SZKOLENIOWY (8 GODZIN ZAJĘĆ TEORETYCZNO-PRAKTYCZNYCH). Szkolenie zakończy się wydaniem certyfikatów ukończenia szkolenia.

projekty fundacji

g3086_500_na_str_imagosilesiaapk_logo_200x120      
Top